‘Dankzij Digitaal Knooppunt heb ik nul ongewenste mails in mijn mailbox’“Ik houd een lijst bij met uitdagingen waar ik zelf niet uitkom”, zegt Robin de Bruyn van Dirksen Management Support (DMS Advies), een agrarisch adviesbureau uit Beusichem. “Die uitdagingen lost Digitaal Knooppunt dan voor me op.”
Al meer dan vijftien jaar is Digitaal Knooppunt hét aanspreekpunt voor het systeembeheer van Dirksen Management Support (DMS Advies). DMS is een klant van het eerste uur. Het bedrijf begeleidt en ondersteunt melkveehouders bij het management van hun bedrijf.
Robin de Bruyn, access-ontwikkelaar bij Dirksen Management Support: “Wij bieden agrarisch advies in groepsverband, learning by doing. Cijfers vergelijken, daar zijn we expert in. We hebben negen of tien man in dienst en hebben een stuk of vijftien vaste pc’s en vijf laptops die constant data analyseren en vergelijkingen maken. Digitaal Knooppunt richt het systeem in, zorgt dat we altijd kunnen inloggen en onderhoudt het. Om de twee maanden plegen ze systeemonderhoud en lossen ze problemen op, nog voordat wij er last van krijgen. Daarnaast houd ik zelf een lijst bij met uitdagingen waar ik zelf niet uitkom. Digitaal Knooppunt lost die voor me op.”
Spam
“We hebben ooit een groot probleem gehad: we hadden last van spam, de hele computer sloeg op tilt, alle data was corrupt geworden. Dat hebben zij netjes opgelost; ze zijn nog op vrijdagavond van huis uit bezig geweest om het op te lossen. Die maandag konden we alweer doorwerken, alsof er niets was gebeurd.
Digitaal Knooppunt heeft een nieuw mailfilter voor ons opgezet. Zij beheren dit, ik heb nul ongewenste mails meer in mijn mailbox. Voor ons is dat belangrijk; we werken veel met stagiaires, dan moet je niet hebben dat er iets verkeerds wordt aangeklikt of dat er vanuit ons mailadres een foutieve mail wordt verstuurd.”
Vast aanspreekpunt: prettig!
“De klantenservice van Digitaal Knooppunt is heel goed, binnen de kortste keren word je geholpen. Ze gaan door tot het probleem is opgelost. Ik heb zelfs het privénummer van één van die jongens, voor als er hoge nood is. Heel fijn dat dit kan! Daarnaast werkt een vast aanspreekpunt heel prettig. Ik kan de directeur altijd bellen. Als ik bel, weet hij gelijk wie ik ben en om welk bedrijf het gaat.”